نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است و با ارائه بسته‌های حمایتی میلیاردها تومان سرمایه عاید کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 08 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:اصغر مسعودی تولید کارت‌های جدید گردشگری جهت سهولت، تخفیف و جذابیت تورهای گردشگری را در توسعه گردشگری داخلی و خارجی موثر دانست و گفت: این کارت‌ها برای توریست‌های خارجی و همچنین گردشگران داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نهادها و سازمان‌ها می‌توانند آن را برای کارکنان خود تهیه کنند.

ارائه بسته‌های حمایتی با هدف توسعه گردشگری

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارائه بسته‌های حمایتی با هدف توسعه گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: تولید و توزیع کارت‌های جدید گردشگری و مسافرتی در گام نخست در استان های فارس و اصفهان در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: بی‌شک با ارائه بسته‌های حمایتی بخشی از هزینه سفر گردشگران تامین و از تفریحات و خرید لذت می‌برند و از سویی ارتقای جذابیت تورها، ترغیب توریست و به تبع آن افزایش تعداد گردشگران را به دنبال دارد.

از تمامی ظرفیت‌های گردشگری کشور به درستی استفاده نمی‌شود

این نماینده مجلس شورای اسلامی، یکی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم کشور را گردشگری دانست و گفت: متاسفانه از تمامی ظرفیت‌های گردشگری کشور به درستی استفاده نمی‌شود و نیاز است برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری مشوق‌هایی ارائه شود.

هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است

وی با یادآوری گران بودن سفرهای داخلی، یادآور شد: هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است و با ارائه بسته‌های حمایتی میلیاردها تومان سرمایه عاید کشور می‌شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: البته تنها نباید به ارائه کارت‌های گردشگری اکتفا کرد بلکه باید ظرفیت‌های کشور را تبیین و از سویی افرادی که تورها را اداره می‌کنند آموزش‌های لازم را به درستی کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار