چند هفته قبل پروازهاي ايران اير از فرودگاه لارستان تقليل يافت. اما در هفته جديد خبر از تعطيلي پروازهاي ديگر به مدت دو هفته شنيده ميشود. ع
کد خبر: ۶۴۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 09 August 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: راستی چرا چنين اقدامي صورت ميپذيرد. اگر كمبود هواپيماست بايد اين كمبود را در سطح كشور سرشكن نمايند كه به يك يا دو شهرستان فشار وارد نشود. چرا سرويس قطر از شيراز پرواز دارد اما از لار كه مسافر را به حد وفور است خدمات دهی حذف ميشود و هيچ كس نيست با قدرت و شدت پيگيري نمايد.

مدتي قبل نوشتيم كه چرا براي سرويسهاي لار – تهران از هواپيماي ملخي ATR استفاده نميشود كه هم هزينه را تقليل ميدهد و هم تعداد صندليهاي كمتري دارد و حتي ميتواند روزانه مسافر را از لار به تهران و بالعكس نقل و انتقال دهد. ما ندانستيم پيگيري شد يا به اميد خدا مثل ساير موارد رها شد؟

ما نميگوييم مسئولين پيگيري نميكنند، یا نسبت به مسأله بيخيال اند اما آنچه براي مردم حائز اهميت است اين كه در عمل تغيير ايجاد شود وقتي چنين نشود اگر شبانه روز فعاليت شود براي مردم پذيرفته نيست زيرا تغييرات لازمه ايجاد نشده است. چه خوب است مدير كل محترم تمام تخم مرغها را در يك سبد نگذارد و با شركتهاي مختلف وارد مذاكره شده و از طريق مسئولين بالاتر و نماينده و غيره سرويسهاي متعدد را به كار گيرند كه اين گرفتاري براي جامعه و مردم درست نشود.

اما با كاري كه انجام شده فرودگاه به طرف تعطيلي پيش ميرود و زحمات چند ده ساله گذشتگان و یکی دو سال فعلی محو ميگردد. چه خوب بود به محض اطلاع از تعطيلي هواپيماي لار – قطر – لار – تهران و لار – كويت به فرمانداري و استانداري مراجعه و با هماهنگي با نماينده به تهران اعزام و جلو تعطيلي را ميگرفتيد و استدلال ميكرديد كه نسبت پروازها در فرودگاههاي مختلف را محاسبه و بر اساس تساوي پروازهاي لار را كم كنيد.

در پايان از نماينده، فرماندار، امام جمعه و مدير كل فرودگاه لارستان تقاضا ميشود هرچه سريعتر مشكل ايجاد شده را حل نمايند تا مسافران كماكان و بدون دغدغه به سفرهاي خويش ادامه دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار