وزیر ورزش وجوانان برای افتتاح چند طرح ورزشی شهریور ماه به استان فارس سفر می‌کند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛
کد خبر: ۶۴۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 09 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به جلسه مشترک نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی‌فر، گفت: در این جلسه طرح‌های در حال احداث و آماده بهره‌برداری در استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.

وی، از هفته دولت امسال به عنوان بهاری در عرصه زیرساخت‌های ورزشی استان فارس یاد کرد و افزود: در این هفته حدود ۶۰ طرح ورزشی در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.

کامیاب استان فارس را به لحاظ کمی استان نخست در حوزه بهره برداری از فضا‌های ورزشی در هفته دولت امسال دانست و اظهارداشت: امیدواریم با بهره‌برداری از این اماکن بخش عمده‌ای از دغدغه شهروندان پیرامون در اختیار داشتن، فضای ورزشی در نقاط مختلف استان مرتفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از نقش موثر ورزش همگانی در سالم سازی جامعه و ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان نقشی مهم و تاثیرگذار یاد کرد و گفت: نباید فراموش کرد که توسعه ورزش همگانی با رونق ورزش قهرمانی ارتباط مستقیم دارد.

کامیاب سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان در توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی را فراهم سازی شرایط گسترش ورزش همگانی بین خانوار‌های استان فارس اعلام کرد و افزود: بر همین اساس است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و در قالب یک کار جهادی تصمیم به افزایش سرانه ورزشی در استان فارس گرفته شده است.

در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد احداث دو مکان ورزشی در یکی از روستا‌ها و شهر لامرد مورد پذیرش مسعود سلطانی فر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار