بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به رفع تنش آبی فارس، تخصیص یافت.
کد خبر: ۶۴۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 09 August 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: دولت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آب آشامیدنی در مناطق مختلف کشور اختصاص داده است.
عنایت‌الله رحیمی افزود: برای تامین اعتبار لازم و تکمیل بخشی از طرح‌های آبرسانی روستایی و سیار روستایی، ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار خواهد گرفت.
رحیمی افزود: علاوه بر این امسال ۵۴ میلیارد تومان هم برای مقابله با خشکسالی به شرکت‌های آب و فاضلاب فارس، آب منطقه‌ای فارس و آب و فاضلاب شیراز تعلق خواهد گرفت تا در زمینه تکمیل طرح‌های آبرسانی هزینه شود.
وی افزود: بخشی از رقم ۴۰۰ میلیارد ریالی که برای آبرسانی سیار مناطق عشایری کشور در نظر گرفته شده است به اداره کل امور عشایر استان فارس پرداخت خواهد شد.
رحیمی اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات برای آب رسانی سیار، حفرچاه‌های جدید، تجهیز و اجرای خط انتقال، اجرای پروژه‌های آبرسانی، تکمیل سد‌ها، بند‌ها و انتقال آب در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار و تجمیع آن با دیگر اعتبارات ملی و استانی بتوان از کمبود آب آشامیدنی استان کاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار