فرهاد دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: تیم دانشگاه تهران صدرنشین المپیاد فرهنگی ورزشی، دانشجویان پسر کشور شد.
کد خبر: ۶۴۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 10 August 2018

 

وی افزود: 2 هزار و 500 دانشجوی پسر از 120 دانشگاه کشور، به مدت هشت روز در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

دبیرکل اجرایی المپیاد گفت: پس از هشت روز رقابت تنگاتنگ، دانشجویان دانشگاه تهران توانستند در مجموع با کسب 313 امتیاز در جایگاه نخست قرار بگیرند و به جام طلایی این مسابقات دست یابند.

دریانوش افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای مازندران با کسب 161 امتیاز به جام نقره‌ای المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور دست یافت و جام برنز این المپیاد به فردوسی مشهد با 154 امتیاز رسید.

وی گفت: دانشگاه خوارزمی نیز با 119 امتیاز در جایگاه چهارم این المپیاد قرار گرفت.

دبیرکل اجرایی المپیاد گفت: دانشگاه شیراز که میزبان این المپیاد بود با به دست آوردن 108 امتیاز به مقام پنجم این مسابقات بسنده کرد.

این در حالیست که در المپیاد ورزشی دانشجویان دختر هم که چند روز پیش در شیراز برگزار شد تیم دانشگاه شیراز نتوانست نتیجه درخوری کسب کند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با بیان این که دانشجویان در 14 رشته ورزشی رقابتی چشمگیر با یکدیگر داشتند، افزود: فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی رشته‌های المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در دانشگاه شیراز بود.

دکتر دریانوش، با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی برگزار شده در این المپیاد ، حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه های گردشگری شیراز و استان فارس توصیف کرد .

دانشگاه شیراز از 28 تیر تا چهار مرداد ماه امسال نیز میزبان دختران دانشجوی کشور برای برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار