رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان نوید افتتاح فاز یک مجتمع سرطانی صالح پور را داد.
کد خبر: ۶۴۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 10 August 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت لارستان: بعدازظهر سه شنبه ۱۶ مرداد ماه، همزمان با سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، نشست خبری مجمع خیرین سلامت لارستان برگزار شد.

در این نشست خبری، که با حضور مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاریهای لار، اوز و جویم برگزار شد، منصور محتاجی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان، توضیحات مفصلی در باب تاریخچه، اهداف و گستره خدمات مجمع خیرین سلامت ارائه و ضمن توضیح چارت سازمانی مجمع خیرین جهت اطلاع بیشتر خبرگزاریها، تعداد پروژه های در حال ساخت خیرین و روند احداث پروژه ها را شرح داد.

وی با تاکید بر نقش ارزنده و پررنگ خیرین در عرصه بهداشت و درمان لارستان، نیک اندیشان لارستانی را حامی و همراه دانشکده علوم پزشکی خوانده و از افتتاح فاز اول مجتمع سرطانی مرحوم صالح پور در هفته آینده خبر داد.

مریم فزونی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت لارستان با تاکید بر همراهی و هم مسیر شدن بیشتر خیرین با اهداف و نیازمندیهای دانشکده علوم پزشکی در سالهای اخیر، دلیل این توازن و همکاری مفید را حضور ساختاری دلسوز و نظام مند چون مجمع خیرین سلامت دانست و خدمات ارائه شده و همچنین برنامه های آتی این مجمع را شرح داد.

قرار گرفتن خیرین در چالش های اداری و نوع رفع این مشکل، روند طولانی شدن خرید دستگاه مرکز رادیوتراپی مرحوم صالح پور، احداث درمانگاه ویژه افاغنه توسط خیرین، روند احداث پردیس دانشکده علوم پزشکی، استفاده از نیروهای جوان و پرانرژی در هیئت امنای مجمع خیرین سلامت، سیاستهای آتی مجمع در جذب خیرین و امکان داشتن مکانی ثابت جهت برگزاری بازارچه خیریه نیکان، از جمله سوالات و مواردی بود که توسط خبرگزاریهای حاضر در جلسه مطرح و توسط دکتر کیانی لاری و آقای محتاجی پاسخ داده شد.

در پایان جلسه از خبرنگاران و مدیر مسئولان خبرگزاریهای حاضر در نشست خبری تجلیل و تقدیر به عمل آمده و هدایایی جهت یادگاری و تبریک روز خبرنگار، به این عزیزان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار