نمایشگاه عکس عکاسان خبری استان فارس که در ورودی باغ عفیف‌آباد شیراز دایر شده، امشب به کار خود پایان می دهد.
کد خبر: ۶۴۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 10 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: 49 عکس برگزیده از 25 عکاس خبری فعال استان فارس در محل ورودی باغ عفیف‌آباد شیراز از روز چهارشنبه گذشته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این عکس‌ها از رویدادهای ورزشی و اجتماعی استان فارس تهیه شده است.

نمایشگاه عکس عکاسان خبری استان فارس که از روز چهارشنبه گذشته آغاز به کار کرده، امشب به کار خود پایان می‌دهد.

این نمایشگاه به مناسبت هفته خبرنگار و با همت انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس شکل گرفت که در همین راستا رئیس این انجمن به خبرنگار فارس گفت: در برپایی این نمایشگاه دستگاه‌های گوناگون از قبیل فرمانداری، شهرداری، ورزش و جوانان و ... در کنار انجمن همکاری مناسبی داشته که انتظار می رود سایر سازمان ها به ویژه متولیان فرهنگی استان نیز چنین تعاملی را صورت دهند.

علی‌محمد پشوتن افزود: هدف از برپایی چنین نمایشگاهی در مکانی مانند باغ عفیف‌آباد که محل تردد افراد عادی شهر بوده، مردمی کردن نمایشگاه و در کل مراسم روز خبرنگار است تا ارتباط مناسبی بین جامعه خبری و مردم برقرار شود.

وی تأکید کرد: هرساله مراسم روز خبرنگار عمدتاً به‌صورت کلیشه‌ای و با دعوت از مسؤولان به‌صورت سخنرانی در یک شب برگزار می‌شد اما امسال با تبدیل روز به هفته خبرنگار سعی شد که با اقداماتی مانند برپایی نمایشگاه عکس، مسابقه تیراندازی، پیاده روی خانوادگی، جشن مردمی هفته خبرنگار که امشب در همین مکان برگزار خواهد شد و... کمی کارها شکل مردمی گرفته و از حالت رسمی و دولتی خارج شود.

یادآور می‌شود که هرساله به مناسبت 17 مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا که در افغانستان به شهادت رسید، مراسم روز خبرنگار در کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار