فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: بسیج با رصد شبکه اطلاعات مردمی با کسانی که اقدام به احتکار کالا در شیراز نمایند، برخورد می نماید.
کد خبر: ۶۴۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 10 August 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز روز چهارشنبه 17 مرداد ماه اعلام کرد که در شرایطی که مردم تحت فشارگرانی هستند عده ای دست به احتکار مایحتاج مردم زده اند و مایحتاج آنها را انبار کرده اند که از هفته گذشته بسیج در جهت شناسایی احتکارگران اقدام کرده است و ما از دیروز به تمام رده ها ی بسیج در کشور ابلاغ کرده ایم.

سازمان اطلاعات سپاه فجر در هفته ای که گذشت دو انبار حاوی 500 تن انواع برنج خارجی متعلّق به یک شخص با ارزش حدود 3 و نیم میلیارد تومان در شهر لار کشف و ضبط کرد.

همچنین در شهرستان خنج انبار لوازم خانگی احتکارشده به ارزش یک میلیارد تومان و در شهرستان مرودشت نیز انبار لوازم یدکی خودرو با ارزش تقریبی دو میلیارد تومان کشف و برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارجاع شد.
در شهرستان نی‌ریز هم بیش از 3 تن برنج غیراستاندارد قاچاق کشف و ضبط گردید.

بسیج با استفاده از شبکه اطلاعات مردمی با محتکران برخورد می نمایدفرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز بیان داشت: بسیج با رصد شبکه اطلاعات مردمی با کسانی که اقدام به احتکار کالا در شیراز نمایند، برخورد می نماید.

سرهنگ سید حسین حسینی اظهار داشت: در شرایطی که اوضاع اقتصادی تورم و گرانی وضعیت معیشتی مردم سخت نموده، نواحی بسیج برابر ابلاغ سازمان بسیج ماموریت رصد و شناسایی محتکران کالا را برعهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که کالا ها را احتکار و دپو نمایند تا با افزایش قیمت و سودهای کلان وضعیت اقتصادی جامعه را متزلزل نمایند ماموریت مورد هدف بسیج می باشد.

 

حسینی با اشاره به اینکه شبکه مردمی بسیج ظرفیت خوبی در کنار نیروهای امنیتی وانتظامی است، گفت: افراد سودجو و فرصت طلب بدانند که چنین اقدامی در راستای گران فروشی کالا مسبب ناآرامی اوضاع اقتصادی جامعه است و دراین راستا بسیج در صورت هرگونه مشاهده احتکار انبارکالا بدون هیچ اغماضی با سود جویان برخورد قاطع می نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار