نوجوانان پسر وزنه برداری فارس در رقابت‌های کشوری به ۴ مدال برنز و ۲ نقره دست یافتند.
کد خبر: ۶۴۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 10 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی رهایی رییس هیات وزنه برداری استان فارس گفت: در نخستین روز از مسابقات وزنه برداری نوجوانان پسر، رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال کشور در دسته ۶۷ کیلوگرم عرفان اورنگی از فارس با مهار وزنه ۱۰۲ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۲۲ کیلو در دوضرب و مجموع ۲۲۴ کیلو، بر سکوی سوم ایستاد و به مدال برنز رسید.

وی افزود: در این دسته ابوالفضل جمعه پور از خوزستان و رضا خلیف از گیلان عنوان‌های اول و دوم را بدست آوردند.

هشت شرکت کننده از خوزستان، تهران، گیلان، اصفهان، فارس، زنجان و کرمانشاه در دسته ۶۷ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات وزنه برداری استان فارس ادامه داد: علی کشتکار دیگر وزنه بردار فارسی در حرکت یک ضرب دسته ۸۱ کیلو با مهار وزنه ۱۱۷ به مدال برنز رسید، اما در حرکت دوضرب با ۱۴۷ و مجموع ۲۶۴ کیلوگرم، موفق به کسب نشان نقره شد.

در این وزن که با حضور ۱۳ شرکت کننده از استان‌های خوزستان، تهران، قم، مازندران (۲ نفر)، فارس (۲ نفر)، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گلستان، هرمزگان و اصفهان برگزار شد حسین بیرالوند از تهران قهرمان در جای نخست قرار گرفت.

این مسابقات برای نخستین بار است که در اوزان جدید وزنه برداری رده سنی نوجوانان (۴۹، ۵۵، ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۷۹، ۸۱، ۸۹، ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم) برگزار می‌شود.

مسابقات وزنه برداری نوجوانان کشور جمعه ۱۹ مردادماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران با معرفی نفرات برتر پایان می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار