فرماندار شهرستان مرودشت نهم خرداد 97 در این مورد اعلام کرد: پس از گذشت هفت ماه و 10 روز از عمر شورای پنجم شهر مرودشت، اخباری مبنی بر ارتشا و رشوه خواری به گوش می رسید که سربازان گمنام امام زمان (عج) به این قضیه ورود کرده و پس از بررسی های فراوان به مسایلی در این زمینه دست یافتند.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علی طالبی، شنبه در نشست بررسی مسایل اداری شهرستان مرودشت، بیان داشت: در محلات حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی شهرها، بیشترین آسیب ها متوجه زنان و کودکان است.
وی، به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در طرحی که در محضر رهبری ارایه شد 2 موضوع فعال کردن سازمان های مردم نهاد و برگزاری دوره های آموزش سبک زندگی و نحوه کنترل آسیب برای خانواده ها از مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان شده است.
طالبی در قسمت دیگری از مطالب خود در مورد ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی اظهار داشت: دولت با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مراجعان در اداره ها، مبادرت به این کار کرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای مطلوب این طرح، به بسیاری از درخواست‌های مراجعان در میز خدمت اداره ها پاسخ داده شود.

** تکلیف شورای شهر مرودشت مشخص شود
فرماندار شهرستان مرودشت هم در این نشست گفت: خشکسالی های پیاپی و تعطیلی برخی از کارخانه های بزرگی که در این شهرستان فعالیت می‌کردند، تاثیر بسیاری بر اقتصاد منطقه گذاشته و منجر به بالا رفتن آمار بیکاری در مرودشت شده است.
وی ادامه داد: مهاجرت روستاییان و حاشیه‌نشینی از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که این شهرستان را تحت تاثیر خود قرار داده اند.
رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با وجود پیشینه طولانی مرودشت به عنوان قطب کشاورزی، متاسفانه تا کنون برنامه خوبی در حوزه تغییر الگوی کشت در این شهرستان اجرا نشده است در حالیکه با برنامه ریزی صحیح، این منطقه می تواند در تولید گیاهان دارویی و دانه های روغنی محصولاتی شاخص و نمونه در کشور ارایه کند.
پیکری همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت بیان کرد: امیدواریم در مورد انحلال یا عدم انحلال این شورا هر چه زودتر تصمیم گیری شود زیرا وضعیت موجود و برگزار نشدن نشست ها و کمیسیون هایی مانند کمیسیون ماده 100 مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.
اوایل اردیبهشت ماه 97 شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر مرودشت در پی اتهامات وارده دستگیر شدند.
درباره موارد اتهامی این افراد گزارشی از منابع رسمی منتشر نشده است.
فرماندار شهرستان مرودشت نهم خرداد 97 در این مورد اعلام کرد: پس از گذشت هفت ماه و 10 روز از عمر شورای پنجم شهر مرودشت، اخباری مبنی بر ارتشا و رشوه خواری به گوش می رسید که سربازان گمنام امام زمان (عج) به این قضیه ورود کرده و پس از بررسی های فراوان به مسایلی در این زمینه دست یافتند.
رهام پیکری افزود: بعد از تحقیقات سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعضای شورای تامین شهرستان و مجموعه حراست استانداری فارس، چندین بار در این زمینه به شهردار و اعضای شورا شهر تذکر دادند که متاسفانه نه تنها آنها تمکین نکردند بلکه به این رویه نیز ادامه دادند.
پیکری همچنین گفت: متعاقب آن از طرف سربازان گمنام امام زمان (عج) استان فارس این موضوع به صورت جدی پیگیری شد و در نهایت 6نفر از اعضای اصلی شورای اسلامی شهر مرودشت به همراه یک نفر از اعضای پیشین این شورا، شهردار و راننده او دستگیر و به مقامات امنیتی استان تحویل داده شدند.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مرودشت، هفت نفر عضو اصلی و پنج نفر علی البدل دارد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار