مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: امسال با نگاهی که به بحث محرومیت‌زدایی و مناطق کم برخوردار
کد خبر: ۶۴۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 16 August 2018

 

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد بذرافشان اظهار داشت: اعتبار اشتغال شهرستان جهرم در سال گذشته 5.1 میلیارد بود اما امسال با نگاهی که به بحث محرومیت‌زدایی و مناطق کم برخوردار شهرستان جهرم داشتیم اعتبار اشتغال شهرستان به 8.1 میلیارد تومان رشد پیدا کرد.

وی افزود: بخشی از این اعتبارات از تبصره 16، بخشی از اعتبار پایدار روستایی و بخش دیگر هم از صندوق امداد ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، الکترونیکی کردن دریافت صدقات را تحول ساختاری در امداد این استان عنوان کرد و بیان داشت: یکی از موارد که در بحث تحول ساختاری در امداد استان فارس مدنظر است بحث الکترونیکی کردن دریافت صدقات است.

بذرافشان ادامه داد: شهرستان جهرم به اضافه منطقه 5 شیراز پایلوت طرح سنا هستند که یکی از اپلیکیشن‌های جدید دریافت صدقات مردم است.

وی به نحوه پرداخت صدقات به صورت غیر حضوری اشاره کرد و گفت: مردم جهرم با ارسال عدد 20 به شماره 30007639 می‌توانند صدقات خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس صدقات در حوزه‌های مختلف مسکن، کمک هزینه جهیزیه، اشتغال، درمان و مباحث فرهنگی، آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم در بحث صدقات از کانون‌های اثرگذار استان فارس است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مسوولان و همکارنم در کمیته امداد شهرستان جهرم، امسال نسبت به سال گذشته در بحث زکات و صدقات رشد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار