مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در دیدار جمعی از آزادگان شهرستان شیراز با حجت الاسلام و المسلمین دژکام، آمار آزادگان کشور را بیش از 43 هزار نفر عنوان و اعلام کرد: استان فارس نیز در دوران دفاع مقدس دو هزار و 130 آزاده تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده که این آمار معادل پنج درصد آزادگان کشور است.
کد خبر: ۶۴۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 16 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار: در آستانه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، جمعی از آزادگان شهرستان شیراز با حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیداری صمیمانه داشتند.

رجبعلی راهی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و جانبازان دفاع مقدس بیان کرد: استان فارس در دوران دفاع مقدس دو هزار و 130 آزاده تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده که این آمار معادل پنج درصد آزادگان کشور است.
وی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران از نخبگان و سرآمدان جامعه بوده اند افزود: اکنون نیز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در زمینه کسب مدارج علمی از پیشگامان هستند آن چنان که هفت درصد از نخبگان شاهد و ایثارگر استان فارس را آزادگان و خانواده های آن ها شامل می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس عنوان کرد: 42 نفر از آزادگان و اعضای خانواده های ان ها در استان فارس در زمره نخبگان شاهد و ایثارگر هستند که 24 نفر از آن ها دارای مدرک تحصیلی دکترا و 11 نفر پزشک متخصص هستند و 23 نفر نیز از اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار