امام جمعه موقت جهرم خواستار تسریع در روند فعال کردن پروازهای خارجی از فرودگاه این شهرستان شد.
کد خبر: ۶۴۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 17 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه امروز شهر جهرم اظهار داشت: افرادی که در اقتصاد صاحب نظر هستند بر این باورند که بخش عمده رونق اقتصادی با صنعت حمل و نقل هوایی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم اقتصاد شهر رونق پیدا کند باید به توسعه فرودگاه توجه و عنایت بیشتری شود، گفت: با رونق و استقبال بیشتر از فرودگاه می‌توان محصولات باغی را به داخل و خارج کشور از طریق حمل و نقل هوایی صادر کرد.

امام جمعه موقت جهرم به قدمت 50 ساله فرودگاه این شهر اشاره کرد و گفت: از 50 سال پیش فرودگاه جهرم به عنوان دومین فرودگاه استان بعد از شیراز فعالیت داشته اما امروز به دلیل بی‌مهری و بی ‌توجهی مردم فرودگاه‌های دیگری که بعد از ما ساخته شده‌اند فعال‌تر هستند.

پزشکی رسالت است نه بازار تجارت

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با گرامی‌داشت روز پزشک نیز گفت: تعداد پزشکانی که در گذشته در شهر ما بودند به 10 تا نمی‌رسید اما امروز به لطف انقلاب اسلامی 219 پزشک در شهر جهرم درحال خدمت هستند.

وی افزود : پزشکان باید دقت کنند که تجارت در جایگاه آنان نفوذ نکند چرا که پزشکی یک رسالت است نه بازار تجارت.

مدبر به پیش رو بودن عید قربان اشاره کرد و گفت: از کسانی که قصد قربانی کردن حیوان دارند درخواست داریم امسال به خاطر وضع معشیتی مردم به فقرا و نیازمندان و خانواده‌هایی که توانایی خرید گوشت ندارند کمک کنند.

وی افزود : کسانی که خداوند به آنان رزق و روزی بیشتری داده است بیشتر قربانی کنند و سعی کنند در صورت عدم نیاز خانواده به نیازمندان و فقرا ببخشند چرا که این قربانی کردن برای نیازمندان و فقرا معامله با خدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار