امام جمعه موقت لارستان حجت الاسلام رمضانی:با تأکید بر اینکه باید اخلالگران دانه درشت اقتصادی را مورد موأخذه قاطع قرار داد و با اشد مجازات با آنها برخورد کرد، تصریح کرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری باید با دقت، در اسرع وقت و به شکلی عادلانه با مفاسد اقتصادی بدون ملاحظه مقابله کرد.
کد خبر: ۶۴۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 18 August 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر(ع) نمازگزاران را به مطالعه زندگی آن حضرت توصیه کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری برای ائمه اطهار(ع) موجب برکات معنوی می شود.

وی همچنین عید سعید قربان را در آستانه این عید بزرگ تبریک گفت و از نمازگزاران برای انجام فریضه قربانی کردن دعوت کرد و افزود: مؤمنانی که اعمال قربانی را انجام می دهند، می توانند گوشت های نذری را برای رساندن به دست نیازمندان در اختیار نهادهای جمع آوری کننده قرار دهند.

امام جمعه موقت لارستان عید سعید غدیرخم را تبریک گفت و تصریح کرد: امام علی(ع) در حفظ و تقسیم صحیح بیت المال توجه و تأکید زیادی داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از سوء استفاده برخی به دلیل واردات کالاهای نامرتبط و غیراساسی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی یارانه دار، خاطر نشان کرد: این عمل به معنی دزدی از بیت المال است.

وی همچنین فروش ارزهای دولتی در بازارهای آزاد به جهت کسب سود بیشتر را نوعی دزدی از بیت المال دانست و ادامه داد: کسانی که مفسد اقتصادی هستند، به اعتماد و علاقه مردم به نظام ضربه می زنند که برای جلوگیری از این کار، باید به شکل سخت با آنان برخورد شود.

حجت الاسلام رمضانی با تأیید مشکلات اقتصادی در کشور، فساد اقتصادی را غیرقابل قبول برشمرد و یادآور شد: بزرگنمایی مفاسد اقتصادی در دستگاههای دولتی کار درستی نیست.

این مسئول با تأکید بر اینکه فساد کم هم برای کشور ما مضر و زیان آور است، افزود: باید سامانه ای طراحی و نهاد یا افرادی که ارز دریافت می کنند را تحت نظر و رهگیری قرار داد و نوع کالای وارداتی، شکل مصرف و میزان اثربخشی را تحت نظر داشت.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر اینکه باید اخلالگران دانه درشت اقتصادی را مورد موأخذه قاطع قرار داد و با اشد مجازات با آنها برخورد کرد، تصریح کرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری باید با دقت، در اسرع وقت و به شکلی عادلانه با مفاسد اقتصادی بدون ملاحظه مقابله کرد.

وی با گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، افزود: آزادگان با تحمل رنج اسارت برای ایران اسلامی افتخار آوردند.

امام جمعه موقت لارستان از برگزاری مراسم بزرگداشت آزادی اسرا از سوی بسیجیان و سپاه پاسداران در حسینیه اعظم تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام رمضانی با تجلیل از رشادت های جوانان به جهت رشادت، ایثارگری، جوانمردی و گذشت از لذت های دنیایی و حضور در میادین حق علیه باطل در کشورهای منطقه، اضافه کرد: کسانی که فساد اقتصادی انجام می دهند، اصلا قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار