رئیس بازرسی صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: توزیع 10 تن گوشت قرمز گرم به مناسبت فرا رسیدن عید قربان در مناطق مختلف استان آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 18 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: توزیع 10 تن گوشت قرمز گرم به مناسبت فرا رسیدن عید قربان در مناطق مختلف استان آغاز شد.

وی گفت: این میزان گوشت وارداتی به منظور طرح تعادل بخشی قیمت گوشت قرمز وارد شده و از امروز با نرخ مصوب دولتی به تدریج در بازار توزیع می‌شود.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تصریح کرد: این نوع گوشت از آسیای مرکزی منطقه قفقاز خریداری و وارد کشور شده و به نرخ مصوب هر کیلوگرم 380 هزار ریال بدون دنبه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی تعداد عوامل توزیع کننده این نوع گوشت در استان را 10 واحد صنفی اعلام کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی دارد به منظور توزیع بیشتر گوشت تعداد دیگری عامل توزیع را به وزارت جهاد کشاورزی معرفی کند.

سردارزاده افزود: در صورت افزایش عوامل توزیع که متشکل از فروشگاه‌ها، قصابی‌ها و واحدهای صنفی مجاز عرضه گوشت قرمز در سطح شهرها هستند میزان توزیعی از 10 تن فعلی بیشتر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار