نماینده ولی فقیه در استان فارس:: در مقابل قدرت رو به افول آمریکا، ما در حال ظهور هستیم اما به تناسب وضعیت دنیا در عرصه اطلاع ‌رسانی هنوز بسیار عقبیم.
کد خبر: ۶۴۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:آیت الله لطف الله دژکام در سومین نشست حقوق بشر آمریکا از منظر مقام معظم رهبری که در شیراز برگزار شد با بیان اینکه دررابطه با حقوق بشر نباید دفاع کننده باشیم، بلکه باید حمله کنیم و دشمن را از میدان بیرون برانیم، گفت:امروز جانشین امام راحل می‌گوید نترسید شما پیروز می‌شوید اما برخی دست و دلشان می‌لرزد.
وی عنوان کرد: آمریکا در ناحیه سیاسی، نظامی، اجتماعی و حقوق بشر یک تفکر ایجاد کرده است که بر اساس آن مرکز قدرت است اما با گذر زمان مشخص شده است که این سیطره آمریکایی در حال افول است درحالی که خود ما هنوز باورمان نمی‌شود.
امام جمعه شیراز بیان داشت: در مقابل قدرت رو به افول آمریکا، ما در حال ظهور هستیم اما به تناسب وضعیت دنیا در عرصه اطلاع ‌رسانی هنوز بسیار عقبیم.
وی عنوان کرد: شما افسران آتش به اختیار هستید و باید ببینید چه کار کنید که کوس رسوایی آمریکا را بر سر بازارهای دنیا بزنند.
دژکام افزود: صدای این حرکت باید به همه دنیا منتقل شود و مطمئن باشید که همصدایان بسیاری پیدا خواهد کرد و رساندن این صدا به دنیا کار شماست.
نماینده ولی فقیه در استان فارس رسانه‌های آمریکایی را طبل توخالی خواند و گفت: آمریکا در جنگ اقتصادی نیز به فرموده رهبری شکست خواهد خورد و شما باید مدعی حقوق بشر از آمریکا باشید تا این شکست‌ها مقدمه سقوط این کشور شود.
سومین همایش حقوق بشر آمریکایی را دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ، سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر فارس در حرم شاهچراغ (ع) برگزار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار