عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور وزیر دفاع در جلسه غیرعلنی به مناسبت سالروز صنعت دفاعی، گفت: کمیسیون امنیت ملی هفته آینده از دستاوردهای این وزارتخانه بازدید می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 20 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در توضیح جلسه غیرعلنی امروز (دوشنبه 29 مرداد ماه) مجلس با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سالروز صنعت دفاعی در مجلس حاضر شدند تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه به نمایندگان ارایه کنند. تمام اسلحه‌هایی که نیروهای مسلح و نیروی انتظامی استفاده می‌کنند باید به وسیله وزارت دفاع تهیه شود.

پشتیبانی تاثیرگذار وزارت دفاع از نیروهای مسلح

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به توضیحات وزیر دفاع مشخص است که پیشرفت‌های خوبی در زمینه تسلیحاتی برای دفاع از کشور حاصل شده است، ساخت ضد هوایی باور نیز می‌تواند در امنیت هوای کشور تاثیرگذار باشد.

وی افزود: از آنجایی که وزارت دفاع موظف به پشتیبانی از نیروهای مسلح است باید در زمینه‌های مختلف ورود داشته باشد، این وزارتخانه به طور مستقیم با مجلس در ارتباط است و از این رو درخواست‌های قانونی و پشتیبانی داشتند که در این جلسه به طور مفصل مطرح کردند.

دوشنبه هفته آینده کمیسیون امنیت از دستاورهای وزارت دفاع بازدید می‌کند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در پایان جلسه غیرعلنی از زحمات و اقدامات تاثیرگذار وزارت دفاع تقدیر و تشکر شد و از طریق هیات رئیسه این تقدیر قرائت شد. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم به همین مناسبت دوشنبه هفته آینده (5 شهریور ماه) از دستاوردهای این وزارتخانه بازدید خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار