رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: اولین شب‌شعر طنز ابرکوه یکی از برنامه‌های عید قربان تا غدیر است که در روستای فراغه و با حضور شاعران یزدی و میبدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 25 August 2018

حمیدرضا بصیری اظهار کرد: در فاصله زمانی عید قربان تا غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوع و متعددی در دهه مذکور برگزار می‌کند.

بصیری اذعان کرد: در روز شنبه خانه تاریخی آقازاده ابرکوه میزبان علاقه‌مندان به هنر و مسئولین شهرستان جهت افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «چلیپای لایق» از آثار استاد لیلا لایق نژاد عضو انجمن خوشنویسان ایران، خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اولین شب‌شعر طنز شهرستان ابرکوه به همت انجمن شعر ابرکوه، با محوریت ترویج و ارتقاء فرهنگ خانواده و ازدواج در خانه تاریخی عظیمی روستای ده عرب، با حضور مهمانانی از استانداری و شاعرانی طنزپرداز از شهر یزد و میبد برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری شب‌شعر عاشقانه خوانی، به همت انجمن شعر و ادب پروین خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان جهت شرکت در طرح پایتخت کتاب ایران نیز در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری با حضور 150 شرکت‌کننده نیز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه زنده موسیقی سنتی با حضور استاد حسین خواجه امیری مشهور به «ایرج» یکی دیگر از برنامه‌های از قربان تا غدیر است که در تالار فرهنگیان اجرا می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار