عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر اعلام كرد: تکمیل طرح مقبره «مهدي آذر يزدي» پدر داستان‌نویسی ایران به سال بعد موکول شده است و اوائل سال آينده رونمايي مي‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 29 August 2018

 «الهه جورابي» با بيان اين كه طرح ساماندهی و ایجاد مقبره پدر ادبيات داستان‌نویسی ایران تا اوائل سال آینده به اتمام می‌رسد، علت تعويق آن از پايان امسال به ابتداي سال آينده را انجام توافقات لازم با ادارات اوقاف و میراث فرهنگی و انجام طراحی‌های لازم براي اجراي طرح عنوان كرد.

به گفته وي، بنا به مصوبه شهرداری قرار است طرحی شایسته و شکیل برای ساماندهی آرامگاه این نویسنده شهير استان و کشورمان اجرایی شود.

جورابي از خريد ۱۲ دستگاه اتوبوس شهري جديد براي نوسازي ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: اين اتوبوس‌‌ها به زودي اين اين ناوگان تزريق و در معابر شهر فعال خواهند شد .

وي با اشاره به اجرای خطوط بی.آر.تی شهر يزد در آينده نزديك، تصریح کرد: هر چند راه‌اندازي اين خطوط به عنوان راهكاري مناسب در راستای مدیریت و کاهش ترافیک شهر در نظر گرفته شده اما استفاده از دوچرخه و تامین‌ زیرساخت‌های این پاکرو در جهت این هدف در اولویت است.

عضو هيات رئيسه شوراي شهر يزد در پايان نيز وعده آسفالت خيابان‌هاي اصلي شهر و بهره‌برداری از تقاطع‌هاي غيرهمسطح نيمه تمام شهر تا اوایل مهرماه سال‌جاری را داد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار