امام جمعه موقت شیراز گفت: هرمسئولی خیانت کردن باید محاکمه شود زیرا انقلاب به راحتی بدست نیامده و مردم از انقلاب خودشان دفاع می کنند.
کد خبر: ۶۴۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: باید غدیر را مهمترین موضوع بدانیم زیرا بحث ولایت است.

وی ادامه با اشاره به روز تعاون نیز گفت: متاسفانه آنگونه که در قانون بیان شده به موضوع تعاون توجه نشده است در حالیکه تعاون نه بخش دولتی است و نه خصوصی.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به جنگ اقتصادی امروز تاکید کرد: اشتباهی بود که همه امید به برجام بود که آمریکا به آن عمل نکرد و امروز اروپا نیز همان است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: نباید به اروپا اعتماد کرد بلکه باید به خداوند و داخل کشور توجه کرد و سیستم اداری باید جهادی عمل کرد و فراموش نشود که فساد همه چیز را نابود می کند.

وی یادآور شد: خوشبختانه قوه قضاییه در بحث برخورد با مفاسد اقتصادی به خوبی عمل کرده است اما نباید با طولانی شدن محاکم برای آنها راه باز کرد.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: باید با کسانیکه احتکار می کنند برخورد شود و همه باید انبارهای آنها را معرفی کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: انتظار ملت برخورد قوه قضاییه است و زمانیکه مردم محاکمه مفسدین را دیدند امیدوار می شوند.

وی ادامه داد: هرکس لازم است باید اعدام شود و گروهی از مفسدین نیز باید در نماز جمعه شلاق بزنند.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: با توجه به وجود فضای مجازی دروغ های زیادی نیز پخش می شود که باعث نا امیدی است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: هرمسئولی خیانت کردن باید محاکمه شود زیرا انقلاب به راحتی بدست نیامده و مردم از انقلاب خودشان دفاع می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار