اعضای هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با پنج فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوانان حضور یافتند.
کد خبر: ۶۴۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این مطلب افزود: نوجوانان آباده ای و شیرازی عضو مراکز فرهنگی هنری این کانون به مربیگری فرهاد یمین و سمیه آورند با تولید پنج فیلم کوتاه و پویانمایی به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان راه یافتند.
ریحانه اعرابی، زینب نجمی، صنم فتوح نژاد و نازنین هاشمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آباده با فیلم های: سه شنبه، سی هزار تومن، آرزوی کوچک و اینسان در این جشنواره حضور دارند.
این چهار نوجوان آباده فارس، با فیلمسازان نوجوان از شهرهای نیشابور، تبریز، بوشهر، مراغه، لاهیجان، یاسوج، سمنان، بندر انزلی، کرج، تالش، خمینی شهر، اصفهان، مشهد، قزوین، تبریز، اراک، بندرعباس، بجنورد، کرمانشاه، رشت، تویسرکان، ملایر، سنندج، رودبار، همدان، قم، هرمزگان و رفسنجان رقابت می کنند.
راضیه خوانسالار دیگر فیلمساز نوجوان این کانون از شیراز و با فیلم 'حرمت مادر' در این جشنواره حضور دارد و با فیلمسازان نیشابوری، تبریزی، بوشهری و رفسنجانی رقابت می کند.
14 نوجوان آباده ای با تولید فیلم در این جشنواره شرکت کردند که 10فیلم برای داوری به جشنواره رشد ارسال شد و چهار فیلم موفق شد به این جشنواره بین المللی راه یابد.
بنا به این گزارش، دومین المپیاد فیلمسازی، همزمان با سی و یکیمن جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در گروه سنی 9 تا 16سال از هشتم تا چهاردهم شهریور ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار