استاندار فارس در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید معنای امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و به صورت جامع معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۴۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: اسماعیل تبادار در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با بیان اینکه پژوهش در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید معنای امر به معروف و نهی از منکر را گسترش دهیم و به صورت جامع معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) بوده است و از اصول اساسی نظام حاکمیت دینی محسوب می شود و باید مورد توجه قرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر باید با ظرافت در جامعه انجام شود، اظهار داشت: مسائلی مانند صداقت و ترحم به دیگران، باید سرلوحه فعالیت های امر به معروف و نهی از منکر قرار داشته باشد.

استاندار فارس با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر را صرفاً نباید برای دیگران بخواهیم، ادامه داد: باید به صورت جدی عهد کنیم که خودمان را مخاطب امر به معروف و نهی از منکر بدانیم و به اصولی مانند صداقت پایبند باشیم.

تبادار اضافه کرد: وظیفه اجرای امر به معروف و نهی از منکر به افراد معدود، محدود نمی شود و همه مسلمانان به عنوان یک دستور دینی موظف به اجرای این فریضه الهی هستند؛ اگر چه امر به معروف و نهی از منکر، معنای بسیار گسترده ای دارد که باید تلاش کنیم حداقل بخشی از این معنا در جامعه تحقق پیدا کند.

وی افزود: جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر استان باید به صورت منظم برگزار شود و با تمرکز بر موضوعات مشخص؛ تحقق مصوبات پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار