معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در محل کتابخانه شهید باهنر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 03 September 2018

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره با حضور ٦٠ مربی از آموزش و پرورش، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل امور کتابخانه‌ها، سازمان بهزیستی، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کتابفروشی‌ها و موسسات مردم نهاد دوشنبه و سه‌شنبه ١٢ و ١٣ شهریور 97 برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی در سراسر استان، معرفی باشگاه‌های برگزیده هر استان در جشنواره کشوری و شیوه‌های اجرایی جشنواره در روستاها و عشایر بیان کرد.

جمشیدی ادامه داد: در این کارگاه 2 روزه شیوه تدریس کتابخوانی، استمرار کار گروهی، ترویج نهاد اجتماعی خواندن، اصول صحیح ترویج فرهنگ مطالعه برای مربیان آموزش داده می‌شود.

معاون فرهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مدرسان این دوره از طرح را مینا حدادیان از تهران و لیلا مرادیان از رامهرمز برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح همه رده‌های سنی کودک و نوجوان از پیش‌دبستانی تا مقطع متوسطه را در برمی‌گیرد.

وی یادآوری کرد: خوزستان به عنوان اولین پایتخت کتاب ایران در اولین دوره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شناخته شد. همچنین باشگاه کتابخوانی تشکوه رامهرمز توانست در جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی سراسر کشور حائز مقام برتر شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار