نمایندگان فوتبال فارس در لیگ یک پس از 4 هفته به پیروزی رسیدند.تیم فوتبال فجرسپاسی در شیراز شاهین بوشهر و تیم قشقایی در مشهد مشکی پوشان را شکست داد./ تیم فوتسال ارژن شیراز در رقابت های فوتسال برتر مردان کشور مقابل تیم شهرداری ساوه متوقف شد.
کد خبر: ۶۵۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 08 September 2018

به گزارش تابناک فارس:در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه پارس رودرروی شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شاگردان محمود فکری را از پیش رو برداشت و نخستین برد این فصل را بدست آورد.

محمود فکری؛سرمربی شاهین پس از مسابقه گفت:صحبت فنی ندارم و فقط باید از کثافت های فوتبال عذر خواهی کنم که من سال گذشته قهرمان شدم و باعث ناراحتی آنها شدم. سلامت نباید در فوتبال باشد، جای سالم کار کردن در انتهای جدول است. من سالم کار کردم و همه سوختند و حالا اسب خودشان را زین کره اند تا ما را زمین بزنند! داور وسط نگیرد داور کنار میگیرد یا بر عکس! چقدر من فکر کنم این اشتباهات داوری است! پنالتی صد در صد را به بازیکن من کارت زرد دوم می دهد و او را اخراج می کند! واقعا خنده دار است چرا این اشتباهات فقط برای من است؟ نیمه اول داور خطای پنالتی میگیرد اما کمک داور آفساید اعلام کرد!

تیم فوتبال قشقایی شیراز هم عصر جمعه با نتیجه 2 بر یک میزبان خود تیم مشکی پوشان خراسان را شکست داد.

ارژن فرصت رده دوم را از دست داد

نماینده فوتسال فارس در لیگ برتر در شیراز میزبان تیم ته جدولی شهرداری ساوه بود که با تساوی خانگی و از دست دادن 2 امتیاز حساس این مسابقه فرصت رسیدن به جایگاه دوم جدول را از دست داد.

در پایان هفته نهم مسابقات فوتبال برتر مردان کشور تیم گیتی پسند اصفهان با 22 امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد، مس سونگون تبریز با 17 امتیاز دوم است و تیم شهروند ساری هم با 16 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
همچنین تیم ارژن با 15 امتیاز در رده چهارم ایستاده است و تیم شهرداری ساوه با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار