رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: با توجه به نوسانات بازار ارز و سکه قیمت رهن و اجاره بین هشت تا ۱۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۵۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 08 September 2018

به گزارش تابناک : رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف استان اصفهان اظهار داشت: پیک اجاره بها از خردادماه آغاز وتا پایان شهریور ادامه دارد و این دوره زمانی بورس شده و شاهد یک موج افزایش اجاره بها هستیم.

وی بیان داشت: در سال های گذشته به دلیل حاکم شدن رکود بازار بر خرید و فروش مسکن شاهد ورود برخی از املاکی ها در بازار رهن و اجاره بودیم که سبب تثبیت رهن و اجاره بها شد.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با اظهار اینکه امسال متاسفانه به علت نوسانات ارز و طلا مردم برای اینکه ارزش پول خود را از دست ندهند وارد بازار خرید و فروش مسکن شدند، اضافه کرد: در سه ماهه گذشته شاهد افزایش قیمت ۳۰ درصدی مسکن بودیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت رهن و اجاره روند رو به رشد داشته است، اظهار داشت: با توجه به نوسانات بازار ارز و سکه قیمت رهن و اجاره بین هشت تا ۱۰ درصد افزایش یافته است.

جهانگیری با اعلام اینکه بازار مسکن بیشتر یک بازار هیجانی است، اضافه کرد: این بازار هیجانی در مسکن که باعث جهش قیمت در مسکن می شود خوب نیست زیرا دوباره به علت نبود قدرت خرید مردم، شاهد یک رکود در خرید و فروش مسکن خواهیم بود.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار