کاپیتان تیم ملی بانوان کوهستان ایران، عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های سوییس داشت.
کد خبر: ۶۵۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 09 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:باشفاعت رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: فرانک پرتوآذر نخستین بانوی دوچرخه سوار اعزامی به مسابقات قهرمانی کوهستان جهان، موفق شد در این رقابت‌ها که به میزبانی کشور سوییس برگزار شد موفق شد در میان ۷۱ ورزشکار در مکان چهل و نهم قرار بگیرد.

وی إدامه داد: حضور فرانک پرتوآذر در مهمترین مسابقات جهانی رشته دوچرخه سواری کوهستان، موفقیتی بزرگ است که برای نخستین بار حاصل شده و تجربه رقابت با برترین دوچرخه سواران جهان، موضوع کم اهمیتی نیست.

باشفاعت افزود: اعزام این رکابزن شیرازی به مسابقات سوییس در راستای هدف بزرگی، چون کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ صورت گرفته است و نباید از پرتوآذر انتظار داشت در رقابت با برترین رکابزنان کوهستان جهان به مدال دست یابد.

در پایان مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری بانوان جهان کیت کارتنی از کشور آمریکا قهرمان شد و آنیکا لانگواد و إمیلی بانی از دانمارک و کانادا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اهمیت کار فرانک پرتوآذر در رقابت‌های جهانی سوییس آنجا اهمیت پیدا می‌کند که شش رکابزن به خط پایان نرسیدند و سه نفر هم موفق نشدند در خط استارت قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
موفقیتی بزرگ برای شیرازی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار