عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دولت خواست برآیند برنامه‌ها و رفتارهایش به‌گونه‌ای باشد که منجر به جلب حمایت مردم شود، نه این‌که مردم شاهد وعده‌هایی از جنس عدم افزایش نرخ دلار از ۴۲۰۰ تومان توسط معاون اول باشند و پس‌ازآن بازار به ارز ۱۵ هزارتومانی لبخند بزند.
کد خبر: ۶۵۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 11 September 2018

علی قربانی در مصاحبه با خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: در تماس تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی به او گفتم مصاحبه‌ای که با فارس داشتم را حتماً بخوانید؛ بلافاصله گوشی را به آخوندی داد و ایشان به دلیل عدم اختصاص زمان به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی عذرخواهی کرد!

این نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی پس از جلسه‌ای که به همراه مجمع نمایندگان استان و استاندار با وزیر راه و شهرسازی داشت از پیگیری پروژه محور مواصلاتی بجنورد-جنگل گلستان به‌عنوان اصلی‌ترین مبحث این جلسه گفت و افزود: برای انجام این طرح اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان، از محل سفر سه سال قبل رئیس‌جمهور به استان در نظر گرفته‌شده بود که نمایندگان اکنون پیگیر چرایی عدم تخصیص ۶۰ میلیارد باقی‌مانده آن برای پرداخت به پیمان‌کار جهت ادامه و تکمیل طرح هستند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با طرح این مسئله که از وزیر راه و شهرسازی درخواست دارم قبل از سفر چند ماه آینده روحانی به استان (جهت افتتاح طرح شمش آلومینای جاجرم) از اتاق خود خارج شود ادامه داد: آخوندی با خودرو در محوری که به دلیل نامساعد بودن و تصادفات زیاد منجر به فوت در رسانه‌ها به جاده مرگ معروف شده گذری داشته باشد تا از نزدیک رنج و مشقت و هزینه‌هایی که مردم استان متحمل شده‌اند را ببیند تا ضمن اثبات گفته‌های ما عزم جدی‌تری برای اتمام پروژه در ایشان ایجاد شود.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی طرح راه‌آهن بجنورد-اسفراین-مشهد و همچنین تماس وزیر با مدیرعامل سازمان هواپیمایی و قول ایشان برای اختصاص یک فروند هواپیمای ای-آر-تی را از دیگر مباحث این جلسه عنوان کرد.

این نماینده مجلس ضمن اعلام حمایت کامل از دولت البته با رعایت وظایف نظارتی و قانون‌گذاری از دولت درخواست کرد  برآیند برنامه‌ها و رفتارهایش به‌گونه‌ای باشد که منجر به جلب حمایت مردم شود نه این‌که مردم دوباره شاهد وعده‌هایی از جنس عدم افزایش نرخ دلار از ۴۲۰۰ تومان توسط معاون اول باشند و پس‌ازآن بازار به ارز ۱۵ هزارتومانی لبخند بزند.

علی قربانی با ذکر این نکته که استیضاح وزرا با توجه به نبودن عزم جدی از جانب دولت برای تغییر آن‌ها جز برنامه‌های مجلس است، گفت: طرح استیضاح وزرای صمت و راه و شهرسازی از آماده است.

وی در ادامه به دیدار خود با شریعتمداری درباره اوضاع وزارتخانه صمت، بازرسی، گرانی، نظارت بر واردات و شرایط وخیم بازار خودرو اشاره کرد و به توصیه‌های خود برای کم شدن فشار بر مردم و قول‌های مساعدی که وزیر برای رفع موانع و مشکلات داده بود پرداخت.

نقد عمومی جامعه به تعطیلی دو هفته‌ای مجلس آخرین صحبت عضو فراکسیون امید با خبرنگار ما بود که حجم بسیار سنگین کار در حوزه‌های انتخابیه و سرکشی‌های مختلف، حضور در تهران را برای بسیاری از نمایندگان راحت‌تر دانست و در ادامه با انتقاد نسبت به طرح این‌گونه مسائل در جامعه و عدم بازگو نمودن این نکته که وقتی گفته می‌شود نمایندگان به تعطیلات می‌روند این‌طور نیست که کار تعطیل شود و نماینده در خانه به استراحت بپردازد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار