مریم اکبری' با حکم اسماعیل تبادار استاندار فارس به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان آباده منصوب و فعالیت خود را در این مسئولیت آغاز کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فرماندار شهرستان آباده در آیین معارفه این مدیر زن به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان گفت: بانوان در پذیرش مسئولیت ها در بیشتر حوزه‌ها دقیق ‌تر، قوی ‌تر و سالم ‌تر عمل کردند.
محمد اسدالهی با اشاره به تلاش برای سازماندهی ساختار مشاوران امور بانوان در شهرستان آباده گفت: تلاش می کنیم جایگاه بانوان مشاور در ادارات و فرمانداری سازماندهی شود و پست های رسمی داشته باشند.
وی با تاکید بر تغییر و تحولات در برخی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: هر تغییراتی که در مدیریت دستگاه ها صورت می گیرد تنها در راستای بهره گیری از فکر جدید، ایده ها و انگیزه های نو است.
اسدالهی افزود:‌ خدامحوری، مردم داری، اخلاق حسنه و پیروی از منویات رهبری از ویژگی های یک مدیر موفق است و اگر با مردم تعامل خوبی نداشته باشیم نمی توانیم خدمت کنیم.
در این آیین از خدمات هاشم یوسفی بخشدار سابق بخش مرکزی آباده قدردانی شد.
اکبری که پیش از این بخشدار بخش مرکزی شهرستان لامرد بود، نیز دراین آیین به عنوان بخشدار مرکزی آباده معرفی شد.
شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
انتصاب مدیران از بانوان توانمند و متخصص از سیاست های کاری دولت تدبیر و امید بوده است.
بنا بر اعلام سیده معصومه دستغیب مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، هم اینک 2 معاون فرماندار و پنج بخشدار در این استان از جامعه بانوان انتخاب شده اند، همچنین مسئولیت سه اداره کل در استانداری و یک اداره کل در دیگر دستگاه ها به زنان سپرده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار