معاون فرهنگی اوقاف فارس از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۶۱ بقعه متبرکه این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 11 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه همایش شیرخوراگان حسینی روز جمعه 23 شهریورماه به صورت شاخص در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این روز 61 بقعه متبرکه فارس میزبان همایش شیرخوارگان حسینی خواهند بود.

وی از تشکیل قرارگاه سیدالشهدا برای اجرای امینانه نیات موقوفات فارس خبر داد و عنوان کرد: امسال بخشی از اجرای نیات موقوفات به سمت امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی حاشیه شهر برده می‌شود و تاکنون تیز 250 درخواست اطعام عزاداران از سوی هیئت‌های مذهبی مناطق محروم و حاشیه شهر به اداره کل اوقاف فارس ارسال شده است.

معاون فرهنگی اوقاف فارس خاطرنشان کرد: نیات واقفین که قید مکان نداشته و می‌توانستیم در مناطق حاشیه شهر اجرا کنیم احصا شده است و در دهه اول محرم بخشی از نیات واقفان برای اطعام عزاداران به این سمت سوق داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع «لبیک یا حسین» به صورت همزمان در 70 بقعه متبرکه فارس برگزار می‌شود، گفت: همایش «احلی من العسل» نیز در 55 بقعه متبرکه استان فارس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری خاطرنشان کرد: بیش از 53 بقعه متبرکه فارس نیز در روز 31 شهریورماه مصادف با 12 محرم میزبان همایش «رهروان زینبی» خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار