رئیس مجلس در سومین روز سفرش به استان فارس به لارستان رفت.وی گفت:سیستم بانکی نیاز به جراحی دارد و امروز دشمن فشار اقتصادی می آورد و ما باید با وحدت ازین وضعیت عبور کنیم.
کد خبر: ۶۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 12 September 2018

به گزارش تابناک فارس:رئیس مجلس در نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت لارستان گفت: اقتصاد ایران نیاز به جراحی دارد و برخی از مشکلات اقتصادی در کشور فراگیر است و برخی دیگر مانند نقدینگی با رفتار ناصحیح بانک‌ها و موسسات اعتباری به وجود آمده است.

دکتر لاریجانی تصریح کرد: اگر سیاست مناسبی در دستور کار باشد سیستم بانکی جراحی می‌شود.

لاریجانی ادامه داد: نباید به نفت متکی باشیم و با توجه به وجود منابع انسانی زمینه را برای کارآفرینی فراهم و با فن آوری‌های که امروز در جامعه مطرح است شرایط کشور را مطلوب کنیم.

تابناک فارس:"به قول رهبر معظم انقلاب:این هایی که گفتید خوب است و همه می دانیم که باید اینطور شود.ولی خوب چه کسی باید این کارها را بکند؟"

رئیس مجلس در همایش خیرین حسینی در لارستان گفت:دشمن امروز ما را تحت فشار قرار داده است و در این روزهای حساس تنها راه مقابله با دشمن وحدت است.

وی افزود:در کشور نظرات و سلایق مختلفی وجود دارد اما امروز زمان وحدت است و باید بکوشیم فشار اقتصادی را کاهش دهیم وبا صلابت از آن عبور کنیم.

کشور باید با یک چهارم نیروی انسانی کنونی اداره شود

علی لاریجانی در جلسه شورای اداری نی ریز گفت:زمانی که 90 درصد بودجه در زمینه بودجه جاری هزینه می شود بودجه عمرانی کاهش پیدا می کند، ادارات مفصلی داریم که این موضوع مثبت نیست، کشور باید با یک چهارم نیروی انسانی موجود اداره شود، رقم بزرگی از هزینه های کشور در بخش اجرایی هزینه می شود، باید قبول کنیم اقتصاد زمانی زاینده و سازنده است که در دست مردم باشد و دولت در محل هایی که بخش خصوصی نمی تواند حضور پیدا کند کمک کننده باشد.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه حدود 600 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور داریم که دولت به تنهایی توان اتمام آن ها را ندارد و این پروژه ها باید به بخش خصوصی سپرده شوند، تصریح کرد: نقدینگی اگر به سمت آبادانی کشور سوق داده شود مشکلات موجود به وجود نمی آیند.

همه فارس احیای بختگان را می خواهد

آیت‌الله سید محمد فقیه در نشست مردم و مسئولان این شهرستان که با حضور رئیس مجلس برگزار شد، اظهار داشت: احیای بختگان مطالبه 15 شهرستان استان فارس است که خشکی آن مشکلات زیادی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اهمیت تالاب بختگان از نظر زیست محیطی برای استان فارس گفت: برخی از حیوانات این منطقه به علت کمبود آب در حال تلف شدن هستند که باید نسبت به آبرسانی و تغذیه آنها اقدام شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حیواناتی که در منطقه حفاظت شده هستند به علت نداشتن آب و غذا به حاشیه جاده می‌آیند و بر اثر برخورد با وسایل نقلیه تلف می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
یکی از وضعیت بد بانکها ..........پولشویی .سود جویی .بنگاه داری. ربا خوری ....دادن رشوه .تقسیم سرمایهای مردم بعنوان پاداش بین همکاران .....دادن وام های میلیادری به کسانی بر نمی گردانند ..............نگرفتن سپرده و تضمین از باز پرداخت وام های کلان .............نادیده گرفتن سرمایهای مردم که به زحمت بدست اوردند .چپاول کردن پول مردم ...ودر اختیارعده ای گذاشتنددلال ........دزدی .برج سازی و زمین خواری ..........دادن به سیاستمداران . برنگردان این پولها ...هنوز هم بگوییم ..یا از خجالت اب شدید ............این همه معجزات بانکههای ایران را را نادیده میگرید .انتقاد میکنید ...!!!!!!!!!!!!!به جای سرمایه گذاری و شریک کردن سرمایه گذار در صنعت و ووووووووواز پول پاک استفاده کردن ......وای به حال بانکداری ایران که 40 سال است این جوری اداره می شود ..........امام زمان به دادمان برسد ................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار