نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس گفت:پروژه انتقال ۱۵ میلیون متر مکعب آب شیرین شده به صورت سالانه جهت تامین آب مصرفی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و همچنین آب مصرفی شهرها و روستاهای این منطقه به زودی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 12 September 2018
سید محسن علوی؛نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس در آیین معرفی طرح انتقال آب خلیج فارس به دشت لامرد افزود: طرح انتقال آب خلیج فارس به دشت لامرد از مهم ترین طرح های در دست پیگیری برای تکمیل زیرساختهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بود که با دعای خیر مردم شریف و همکاری مسئولان خدمتگزار تحقق یافته است.
 
وی تصریح کرد: پروژه انتقال  ۱۵ میلیون متر مکعب آب شیرین شده به صورت سالانه جهت تامین آب مصرفی صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و همچنین آب مصرفی شهرها و روستاهای این منطقه به زودی اجرا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تلاشها و نشست های زیادی برای نهایی شدن تضمین خرید ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب (خرید این مقدار توسط ایمیدرو) از آبهای استحصال شده  جهت مصرف صنایع مستقر در سایت انرژی بر لامرد انجام شد و با توجه به اهمیت این پروژه و تاکیدات مسئولان دولتهای یازدهم و دوازدهم؛  شاهد نهایی شدن قرارداد و معرفی پروژه در حضور معاون اول رئيس جمهور و وزارت نیرو هستیم که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف برای تسهیل شرایط سرمایه گذاری در این منطقه با جدیت بیشتری توسط دولت تدبیر و امید دنبال شده است چرا که بزرگترین قطب صنعتی استان در این خطه از جنوب استان فارس در حال شکل گرفتن است و هم اکنون علیرغم طرح های پیش بینی شده که نوید آینده ای روشن را می دهد نیز بزرگترین کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و اتان گیری پارسیان در شهرستان مهر در حال اجرا می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار