مردم لارستان بزرگ الگوی مثال زدنی وحدت بین شیعه و سنی می باشند که همگی با افتخار به لارستانی بودن خود،‌بارها و بارها دسترنج خود را در راستای توسعه و عمران و آبادی منطقه شان خرج نموده و حاصل تلاش خود را به کارهای خیر در زمینه های مختلف اختصاص داده اند.
کد خبر: ۶۵۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 12 September 2018

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور در ادامه ضمن خوشامدگویی به رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار فارس افزود: نام لارستان با تدین و ولایت مداری و سخت کوشی مردم و مجاهدت های سیدعبدالحسین لاری عجین شده است.

وی با بیان اینکه لارستان سرزمین علمای راستین و مردمی همچون سیدعلی اصغر موسوی لاری،‌ ‌سیدمحمد آیت اللهی ،‌سیدعبدالعلی آیت اللهی و سید مجتبی موسوی لاری بوده است در خصوص وحدت مثال زدنی مردم منطقه افزود:مردم لارستان بزرگ الگوی مثال زدنی وحدت بین شیعه و سنی می باشند که همگی با افتخار به لارستانی بودن خود،‌بارها و بارها دسترنج خود را در راستای توسعه و عمران و آبادی منطقه شان خرج نموده و حاصل تلاش خود را به کارهای خیر در زمینه های مختلف اختصاص داده اند.

وی در ادامه افزود:‌یخشی از مردمان لارستان در کشورهای حاشیه خلیج فارس امرار معاش نموده و به دلیل توان بالای تجاری و صداقت شغلی در تاروپود حیات اجتماعی آن کشورها تنیده و در شرایط پیش رو ظرفیت فراوانی جهت رفع تضعیفات و تنگناهای کشور دارد.

جعفرپور با بیان پتانسیل های مختلف لارستان از جمله اداره کل فرودگاه لارستان،‌اداره کل راه و شهرسازی، منطقه ویژه اقتصادی،‌قرارگاه پلیس جنوب،‌ دفتر نمایندگی وزارت خارجه،‌فرمانداری ویژه،‌مراکز مختلف آموزش عالی و همه مهمتر حجم بالای سرمایه مردمی و نیروی انسانی متخصص و ظرفیت بالای فرهنگی این خطه از کشور اظهار داشت:‌پتانسیل های فوق در صورت توجه و استفاده صحیح و عامل دگرگونی منطقه خواهند شد.

جعفرپور با بیان موارد فوق نهایتا اظهار داشت:‌جناب آقای لاریجانی و جناب آقای تبادار ” امروز لارستان نیازمند اقدامی بزرگ است”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار