معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از تشکیل ۲۹ پرونده احتکار به ارزش حدود ۷ میلیارد تومان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 12 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدابراهیم صداقت با بیان اینکه در دو ماه گذشته 70 انبار در شهرستان شیراز مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به تشکیل 25 پرونده به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون تومان شده است، اظهار داشت: بازرسی‌هایی که از انبارهای شیراز انجام شده در قالب گشت‌های مشترک و در بعضی مواقع گشت‌های مستقل بوده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه در این مدت از 277 انبار در شهرستان‌های دیگر فارس نیز بازرسی شده است، خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 4 پرونده به ارزش حدود 2 میلیارد و 53 میلیون تومان شده است.

وی افزود: از بین این 4 پرونده یک پرونده مربوط به احتکار جو دامی به ارزش 53 میلیون تومان در شهرستان سپیدان و 3 پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی انبار به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در شهرستان جهرم بوده است.

صداقت اظهار داشت: در دو ماه گذشته در بحث احتکار با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و حوزه بسیج و سپاه به طور هماهنگ از انبارهای مختلف در استان فارس بازرسی‌هایی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار