با همکاری مأموران انتظامی استان فارس و یزد، یک تن و ۲۰۰ کیلو تریاک طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی در شهرستان خرم بید کشف شد.
کد خبر: ۶۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 13 September 2018

تابناک فارس به نقل از میزان: سردار احمد علی گودرزی گفت : در پی اعلام مأموران انتظامی استان یزد مبنی بر تحت تعقیب بودن یک دستگاه خودرو وانت تویوتا حامل مواد مخدر و ورود این خودرو به حوزه استحفاظی شهرستان خرم بید استان فارس، موضوع شناسایی و توقیف این خودرو به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان خرم بید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کار‌های اطلاعاتی، پلیسی و همچنین اجرای طرح مهار توسط سه اکیپ از مأموران انتظامی شهرستان خرم بید، در نهایت خودرو مورد نظر در نزدیکی بخش قادرآباد این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: راننده خودرو مورد نظر بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو وانت تویوتا توسط مأموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی محسوب شده و مأموران جان بر کف انتظامی استان ضمن به کارگیری همه توان خود با اینگونه موارد برخورد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار