صبح امروز قاتلی که پیش از قتل، مقتول را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۶۵۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 13 September 2018

تابناک فارس به نقل از میزان: صبح امروز قاتلی که پیش از قتل، مقتول را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در شهرستان مرودشت به دار مجازات آویخته شد.

حکم قصاص این قاتل که در پرونده خود آدم ربایی و ایراد ضرب وجرح با چاقو را نیز دارد در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان فارس صادر و پس از تأیید در شعبه هفتم دیوان عالی کشور و صدور مجوز معاون اول قوه قضائیه صبح امروز در ملاء عام در شهرستان مرودشت به اجرا درآمد.

این قاتل در عمل مجرمانه خود پس از ربودن نوجوان ۱۳ ساله و انتقال وی به کوه‌های اطراف مرودشت طی ۱۵ روز اقدام به آزار و اذیت روحی و جسمی مقتول کرده و پس از آن به طرز فجیعی با پرتاب نوجوان ۱۳ ساله از کوه اقدام به قتل وی کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس در هفته گذشته از برخورد قاطع و در چارچوب قانون با همه محکومان امنیتی خبر داد و گفت: افرادی که امنیت مردم را خدشه دار نمایند با برخورد قاطعانه دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

علی القاصی تأکید کرد: اجرای این احکام درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود و دستگاه قضایی با افرادی که امنیت جامعه را دستمایه اهداف شوم خود قرار می‌دهند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار