امام جمعه شیراز گفت:برخی در خلال نوسانات ارز و طلا سودهای فراوان کردند اما بسیاری از مردم و خصوصا قشرهای آسیب پذیر تحت فشار قرار گرفته اند.
کد خبر: ۶۵۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 14 September 2018

آیت الله دژکام افزود:دولت هم در زمره سودکنندگان نوسانات ارز و طلا بود و باید گزارش استفاده از این سود را بدهد و به اقشار ضعیف کمک کند.

 

وی گفت:دولتی ها تاکنون دوبار وعده اعطای بسته های حمایتی برای اقشار ضعیف جامعه را داده اند اما می‌بینیم که عملا خبری نیست و ما درخواست داریم که هرچه زودتر اقدام کنند تا نوش داروی پس از مرگ سهراب نشود.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:هرکسی که مسئولیت قبول می کند باید در این وضعیت با مردم همدردی کند، نه اینکه بگوید هرچه می خواهد بشود.

 

دژکام همچنین از سرمایه گذاری و تزریق پول توسط عربستان در حوزه ابتذال اخلاقی و به نفع آمریکا گفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا بس است مجازات .......ریسمان را شل کن
hse
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
باسلام دولت بقول خود اقای نوبخت بیشترین هزینه اش یارانه و حقوق کارکنانه که الان دقیقا یک چهارم داره پرداخت می کنه و سه چهارم میمونه جیب دولت!!! دقیقا این سه چهارم کجا میره؟؟ خیلی مهمه چون خبرنگاران هم پیگیری نمی کنندمتاسفانه/میخوان برای انتخابات ریاست جمهوری بلوکه کنند؟!! بسه دیگه کارکنان زیر فشار موندند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار