مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و وداع با پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، رجبعلی راهی مدیرکل و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار: همزمان با ایام عزاداری سوگواری سید و سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا، مراسم قرائت زیارت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، رجبعلی راهی مدیرکل و جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در شیراز برگزار شد.

 در این مراسم شرکت کنندگان ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهیدان ، پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس را به صورت نمادین تشییع کردند.

گفتنی است پیکر 9 شهید گمنام دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه 22 شهریور درمیان استقبال پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار شیراز وارد این شهر شد و قرار است روز دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت 9 و نیم صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) تشییع شوند.
 
پس از این مراسم، شهدا به سمت شهرهای داراب، خرامه، اقلید، جهرم و لارستان رهسپار خواهند شد که ۲ شهید در منطقه فدامی داراب به خاک سپرده می شوند، ۲ شهید در معزآباد شهرستان خرامه، ۲ شهید در اقلید، یک شهید در پادگان نجفی لارستان و یک شهید در تیپ ۱۳ المهدی جهرم دفن می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار