استان فارس میزبان 9 شهید گمنام است. مراسم وداع با شهدای گمنام در روز یکشنبه 25 شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر شاه چراغ(ع) برگزار و در روز بعد پیکر مطهر 8 تن از شهدا برای مراسم خاک سپاری به شهرستان های فارس انتقال داده می شود.
کد خبر: ۶۵۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 16 September 2018

 پیکر این شهدا در شهرستان های داراب، خرامه، اقلید، لارستان و در پادگان المهدی جهرم به خاک سپرده می شود و پیکرمطهر یک شهید دیگر در مرکز صداوسیمای فارس مهمان مردم شهیدپرور شیراز است.

 

شهید 22 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در صداوسیما استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 16 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در منطقه نظام آباد استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 26 ساله در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده است و در منطقه نظام آباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 32 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در پادگان موشکی آیت الله نجفی لاری در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 30 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در شهر فدامی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 20 ساله در تک دشمن سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیده است و در شهرستان فدامی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 20 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در منطقه عملیاتی بوارین به شهادت رسیده است و در معزآباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 23 ساله در عملیات کربلای 4 در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است و در شهرستان معزآباد در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

 

شهید 18 ساله در عملیات رمضان منطقه شرق بصره به شهادت رسیده است و در تیپ المهدی در استان فارس تشییع و تدفین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار