آیت‌الله لطف‌الله دژکام بیان اینکه دوستان گاهی با نگاه سیاسی خاص به مدیریت آموزش و پرورش فارس آمده‌اند و اصل این هدف را از بین برده‌اند، تصریح کرد: اتفاق به آموزش پرورش لطمه زیادی می‌زند. واقعا کسانی که به درد انجام این کارهای اساسی بخورند، کم هستند و اگر این تعداد محدود هم به بهانه نگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شوند و دیگر کسی باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۶۵۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 17 September 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با معاون ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش پرورش و مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: استان فارس ایران کوچک با 5 میلیون جمعیت است و کار در این استان برای انجام دادن بسیار است.

وی با بیان اینکه رویکرد تربیت اسلامی در آموزش و پرورش اهمیت زیادی دارد، گفت: در استان فارس جلساتی برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شده و می‌شود اما باید یک ستاد قوی تشکیل داد.

امام جمعه شیراز افزود: سلیقه‌ها در افراد متفاوت است و یکی از چیزهایی که باعث می‌شود اصل هدف بر روی زمین بماند این است که ممکن است یک فرد در حوزه مدیریت دیگری با سلیقه‌ای که مدیر قبول ندارد، کار کند.

دژکام خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: هدف یکی است اما سلیقه‌ها فرق می‌کند، باید تلاش کرد ستاد از نظر سلائق با شما هماهنگ باشند و اهداف را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دوستان گاهی با نگاه سیاسی خاص به مدیریت آموزش و پرورش فارس آمده‌اند و اصل این هدف را از بین برده‌اند، تصریح کرد: اتفاق به آموزش پرورش لطمه زیادی می‌زند. واقعا کسانی که به درد انجام این کارهای اساسی بخورند، کم هستند و اگر این تعداد محدود هم به بهانه نگاه‌های سیاسی کنار گذاشته شوند و دیگر کسی باقی نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ما باید این نگاه را صمیمانه جلو ببریم که از هر شخصی که به درد کار می‌خورد، استفاده کنیم.

وی افزود: رئیس محترم جمهور بعد از قضایای برجام و صحبت‌های ترامپ گفت من رئیس جمهور 80 میلیون نفر هستم یعنی اینکه همه با هم می‌خواهیم برای رسیدن به اهداف کار کنیم، در آموزش و پرورش فارس نیز اگر دیگران بفهمند مدیرکل دنبال اهداف آموزش و پرورش است و نه نگاه سیاسی خاص خیلی راحت‌تر می‌توانیم این همکاری‌ها و همفکری‌ها را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار