امام جمعه لارستان:با اشاره به آغاز سال تحصیلی و مراکز علمی، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به مسئله پرورش در کنار آموزش شد و عنوان کرد: اگر به مسئله پرورش در کنار کسب علم توجه نشود در بلندمدت هزینه های زیادی بر کشور تحمیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 21 September 2018

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم تبیین دستاوردهای آن دوران برای جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: دستاوردهای دفاع مقدس و آگاهی دادن در این زمینه به نسلی که جنگ را ندیده است، باعث تحکیم پایه های انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیروزی در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب که در جنگ تحمیلی پشتیبان دشمن بعثی عراق بودند، کار بسیار بزرگی بود که توسط رزمندگان ایران رقم خورد، افزود: آثار این اقدام بزرگ زمانی ملموس تر می شود که می بینیم پس از دوران دفاع مقدس، کشورهای مختلف در اقصی نقاط دنیا با الگوگیری از ایران مقابل ظلم ایستادند.

امام جمعه لارستان تشکیل گروههای مقاومت حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، جهاد اسلامی فلسطین، انصارالله یمن، فاطمیون افغانستان و غیره را ناشی از تأثیرگذاری ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این گروهها طومار ارتش رژیم صهیونیستی، آمریکا، داعش، القاعده و غیره را پیچیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آغاز سال تحصیلی و مراکز علمی، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به مسئله پرورش در کنار آموزش شد و عنوان کرد: اگر به مسئله پرورش در کنار کسب علم توجه نشود در بلندمدت هزینه های زیادی بر کشور تحمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی خانواده ها ضمن توجه به این شعار، فرزندان خود را نسبت به تهیه کالاهای تولید داخل ترغیب کنند و از طرفی نسبت به نیازمندان و محرومان توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با هشدار نسبت به نقشه های دشمنان برای محیط علمی همچون دانشگاه ها، تأکید کرد: لازم است مسئولان با حضور در دانشگاهها به قشر جوان دانشجو پاسخگو باشند.

امام جمعه لارستان از حضور پررنگ مردم این شهرستان در برپایی مراسم های باشکوه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: از هیأت های مذهبی، جوانان، خیرین، وعاظ، مداحان، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و غیره تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه سقوط تیر برق در مراسم عزاداری سینه زنی، افزود: برای مصدومان آرزوی سلامتی و مرحوم در گذشته طلب رحمت و مغفرت می کنیم.

امام جمعه لارستان با ارائه گزارشی از پیگیری های خود در زمینه موضوع تغییرات سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی لارستان با برگزاری جلسات با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معتمدین، گفت: طی تماس نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، موضوع تفکیک و جداسازی در اداره کل راه و شهرسازی کاملا منتفی شده و وضعیت به حالت اولیه خود بازگشته است.

وی با تقدیر از پیگیری های مردم در موضوعات مختلف، خطاب به شهروندان و دلسوزان، بیان کرد: گاهی وارد کردن فشار بیش از حد به مسئولان خوب نیست چراکه برخی اوقات یک مسئول یک سری اطلاعاتی دارد که نیاز است در زمان مناسب اطلاع رسانی شود تا خدای ناکرده با برملاشدن آن موضوع اثرات سوء در پی داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار