ائمه جمعه فارس بر رفع مشکلات مردم و بهتر شدن وضعیت اقتصادی تاکید کردند.
کد خبر: ۶۵۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 22 September 2018

تابناک فارس به نقل لز صدا و سیما: حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد از صدور مجوز کارشناسی نشده راه اندازه کارخانه شن و ماسه در حریم شهر فیروزآباد انتقاد کرد و با تبیین عواقب راه اندازی اینگونه واحد‌های عمرانی خواستار توجه و رسیدگی مسئولان شد.

*************************************************
حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات با گرامیداشت فرارسیدن بهار علم و دانش به وضعیت نامناسب بازار این روز‌ها اشاره کرد و از مسئولان خواست با تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی با گرانفروشان و متخلفان به صورت قاطع برخورد کنند.

 

********************************************************
حجت الاسلام گشول امام جمعه کوار در آستانه بازگشایی مدارس توجه به دانش آموزان نیازمند را یادآور شد و از خیران و همه مردم خواست در کنار خرید لوازم تحریر و لباس برای فرزندانشان کمک به دانش آموزان نیازمند را هم مدنظر قرار دهند.

*******************************************************************


شیخ عیسی محمودی امام جمعه موقت اهل سنت گله دار هم بر تشویق دانش آموزان به تحصیل تاکید کرد و از خیران خواست تا بخشی از سرمایه‌ی خود را برای توسعه علم آموزی اختصاص دهند.

 

******************************************************************
امام جمعه مزایجان با اشاره به حادثه خیز بودن جاده سروستان مزایجان و مشکلات ورودی این شهر، خواستار پیگیری مسئولان و تسریع در رفع آن شد. حجت السلام ساریخانی همچنین خواستار تامین نیروی انسانی اورژانس مزایجان و حمایت از دانش آموزان نیازمندان شد.

 

**************************************************************
حجه الاسلام طلایی امام جمعه بخش سرچهان هم با تشکر از تلاش‌های مسئولان بهداشت و درمان، خواستار رفع دیگر نیاز‌های این حوزه از جمله راه اندازی درمانگاه شبانه روزی شد.

*****************************************************************
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد با اشاره به استمرار عاشورا و قیام حق علیه باطل گفت: همانند عاشورا امروز هم دشمنان با تحریم و راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی علیه ملت ما متحد شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار