رئیس بیمارستان اردیبهشت شیراز:بیمارستان اردیبهشت شیراز همچون دیگر بیمارستان‌های خصوصی شیراز بیمار را بدون دفترچه بیمه تأمین اجتماعی و سلامت پذیرش می‌کند و اگر مطالبات آن‌ها پرداخت نشود، نمی‌توانند حقوق پزشک و پرسنل را پرداخت و تجهیزات خریداری کنند.
کد خبر: ۶۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کاظم چابک در خصوص علت عدم پذیرش دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی و سلامت در بیمارستان اردیبهشت اظهار داشت: زمانی ما در یک شرایط پایدار حرکت می‌کردیم و اگر بیمه‌ها 6 الی 7 ماه تأخیر در پرداخت مطالبات داشتند، ما هم از شرکت‌های فروشنده دارو و تجهیزات مهلت چندماهه می‌گرفتیم و مشکلی به وجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، شرکت‌ها از لوازم عادی تا تجهیزات پزشکی را به‌صورت نقدی می‌فروشند؛ دستکش بسته‌ای 20 هزارتومان شده و فروشنده می‌گوید چون دیروز سفارش ندادی امروز 21 هزار تومان است! با این شرایط سخت ما نمی‌توانیم معجزه کنیم و دولت باید چاره‌اندیشی کند.

رئیس بیمارستان اردیبهشت تصریح کرد: هر اتفاقی که در کشور رخ بدهد مردم مثل سنگ زیرین آسیاب هستند، برای مسئله پیش‌آمده باید همه همفکری کنند؛ سازمان‌های بیمه‌گر و دولت برای حل مشکل مردم توانمندتر از بیمارستان‌های خصوصی هستند.

به گفته وی بیمارستان اردیبهشت شیراز همچون دیگر بیمارستان‌های خصوصی شیراز بیمار را بدون دفترچه بیمه تأمین اجتماعی و سلامت پذیرش می‌کند و اگر مطالبات آن‌ها پرداخت نشود، نمی‌توانند حقوق پزشک و پرسنل را پرداخت و تجهیزات خریداری کنند.

 بیمارستان‌های خصوصی شیراز بدلیل مطالبات سنگین از بیمه تأمین‌ اجتماعی و بیمه سلامت، طی اقدامی هماهنگ از سوم شهریورماه هیچ بیماری را با دفترچه بیمه پذیرش نمی‌کنند و این موضوع سبب بروز مشکلات متعدد و دلخوری شدید مردم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار