معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به سنگ پرانی که در 2 روز گذشته به برخی از خودروهای سنگین حامل بار در این شهرستان صورت گرفت، گفت: هم اینک امنیت در راه های اصلی و فرعی این منطقه به طور کامل برقرار و تردد وسایل نقلیه در آن در حال انجام است.
کد خبر: ۶۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 25 September 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا صحراییان، افزود: ظرف 2 روز گذشته 2 مورد حمله به خودروهای سنگین و یک مورد سنگ ‌پرانی در محدوده شهرستان جهرم گزارش شد که در حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون الوند، راننده این وسیله نقلیه از قسمت سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
وی اظهار داشت: بنا به گفته پزشک معالج، هم اکنون حال عمومی این راننده رضایت بخش است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و چند نفر از عاملان سنگ پرانی، شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس شورای تامین شهرستان جهرم افزود: پس از تشکیل پرونده برای دستگیر شدگان، آنها به مرجع قضایی تحویل داده شدند و با انجام رسیدگی قانونی و قضایی به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
صحراییان گفت: در حال حاضر نیروهای انتظامی و بسیج در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر و در حال گشت‌زنی هستند و امنیت و تردد در راه‌های اصلی و فرعی جهرم به‌ طور کامل برقرار است.
وی، شایعه ها و مطالبی را که در 2 روز گذشته از طریق فضای مجازی در این زمینه انتشار یافته، تکذیب کرد و گفت: مردم نباید به این مطالب کذب، اعتنایی داشته باشند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار