‌مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل پرونده برای 49 صاحب انبار در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و امتناع از فروش‌ در فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 25 September 2018

 

‌تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی مبشری  گفت: با اجرای طرح مبارزه با احتکار، 140 انبار تاکنون بازرسی شده و برای 49 صاحب انبار که اقدام به احتکار یا امتناع از فروش کالا کرده‌اند، پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به احتکار 2 هزار خودرو توسط شرکت ایران خودرو در فارس، گفت: تا صبح دوم مهرماه یکهزار و 100 دستگاه خودرو دپو شده در این شرکت را تحت نظارت تعزیرات استان به مشتریان واقعی با قیمت مصوب اولیه تحویل داده‌ایم‌.

وی ادامه داد: مابقی نیز طی هفته‌های آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد‌.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خاطرنشان کرد: کالاهای احتکاری مانند برنج، پوشک و لوازم یدکی را نیز پس از کشف و ضبط از انبارهای دپو شده به بازار وارد کرده و توزیع کرده‌ایم‌.

مبشری با بیان اینکه مواردی از وجود احتکار در فارس وجود داشت که برای همه‌ی صاحبان آنها پرونده تشکیل شده است، گفت: کالاهای این انبارها را به قیمت عادله روز در بازار توزیع کرده‌ایم‌.

وی تاکید کرد که به اتفاق نیروی انتظامی بازرسی ازانبار کالاها به طور مرتب انجام می‌شود‌.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس یادآور شد: مواردی خاصی نیز داشتیم که حجم وسیعی از کالا را در انبار نگهداری می‌کردند که پرونده آنها را تحت عنوان اخلال در نظم اقتصادی به دادگاه انقلاب ارجاع دادیم‌.

 

برچسب ها: احتکار ، خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار