مسئول بسیج سازندگی شهرستان پاسارگاد از اعزام تیم پزشکی به مناطق عشایری این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 25 September 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: امرالله گشوده با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فردا تیم پزشکی به مناطق عشایری شهرستان پاسارگاد اعزام و خدماتی نظیر ویزیت عمومی و تخصصی، غربالگری و توزیع داروی رایگان به عشایر این منطقه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همچنین به مناسبت این هفته اردوهای یک روزه و هفت روزه پزشکی در مناطق محروم برگزار می‌شود، گفت: 3 اردوی یک روزه و یک اردوی 7 روزه به مناسبت این هفته و در راستای محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان پاسارگاد افزود: بازدید از 6 طرح موفق اقتصاد مقاومتی و برگزاری کارگروه اقتصادی شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است و طرح‌های مورد بازدید در عرصه‌های گلخانه آلوئه‌ورا، پرورش مرغ تخمگذار، پرورش شترمرغ و پرورش گیاهان دارویی است.

وی با اشاره به توانایی این شهرستان در زمینه صنایع تبدیلی و فرآوری گفت: در شهرستان پاسارگاد 24 کارخانه شوری‌جات و ترشیجات است که محصولات تولیدی کشاورزی به ویژه صیفی‌جات در آن فرآوری و به بازار عرضه می‌شود.

گشوده با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله در روزهای 9 تا 29 شهریورماه نیز بیان کرد: در قالب این رزمایش 5 گروه جهادی به مناطق محروم شهری و روستایی اعزام شدند و خدمات فرهنگی، عمرانی، آموزشی، آبرسانی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را به مناطق محروم ارائه کردند.

وی تصریح کرد: 15 روستا در قالب این رزمایش انواع خدمات جهادی را دریافت کردند و علاوه بر آن نیز تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق مختلف اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان پاسارگاد با اشاره به استمرار اردوهای جهادی گفت: از ابتدای سال 300 نفر از بسیجیان در قالب اردوی یک روزه، 100 نفر در قالب اردوی 7 روزه محلات و 40 نفر در قالب اردوهای 10 روزه دانشجویی و دانش‌آموزی به اردوهای جهادی اعزام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار