بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری به همراه اولین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۵۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 26 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: آشنایی مصرف کنندگان با کالا‌ها و خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا، خرید آسان، مطمئن و سریع، حمایت از تولید ملی و فرهنگ سازی استفاده از کالا‌های ایرانی و حمایت و کمک به تجهیز و به روز رسانی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور ۵۷ شرکت تولیدکننده و نمایندگان داخلی و خارجی انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و فر، هود آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، جارو برقی، لباسشویی، انواع قابلمه و ظروف، آبگرمکن، اتو، سبزی خردکن و ... برگزار می شود.

موسوی ادامه داد: بیش از ۲۰ شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی در سالن بهار تحت عنوان اولین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در زمینه‌های مختلفی از جمله صنایع برودتی و یخچال‌های فروشگاهی و رستورانی، صنایع آشپزخانه‌های صنعتی و رستورانی، قفسه‌های فروشگاهی، صندوق و نرم افزار‌های حسابداری، چرخ‌های خرید و دستگاه‌های ثبت سفارش و ... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

علاقمندان به این دو نمایشگاه می‌توانند جهت بازدید تا روز جمعه ۶ مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

 

برچسب ها: نمایشگاه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار