رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان‌های فسا و نی ریز، ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کد خبر: ۶۵۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 26 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص مأموران به محور سیرجان - نی ریز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه رانا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در بازرسی از آن خودرو، ۳۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در پشت داشبورد و پشت صندلی عقب جاسازی شده بود کشف و در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

وی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان فسا، افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محور فسا به شیراز، به یک دستگاه ام وی ام مظنون و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی مأموران از این خودرو، ۲۴ کیلوگرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و پدیده شوم مواد مخدر، همواره به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

 

برچسب ها: کشف ، تریاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار