مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۱۵۸۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۱۳۷ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 26 September 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با بیان اینکه در سه ماهه دوم سال 97 و طی 63 روز فعالیت 1582 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 5137 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای استان فارس معامله شد، اظهار داشت: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت 8539 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده سه ماهه دوم امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده 311 درصد و ارزش ریالی معاملات 335 درصد افزایش داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فاس با بیان اینکه بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که 50 درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و 50 درصد مربوط به فروش سهام بوده است، عنوان کرد: در این مدت 3540 کد سهامداری جدید ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه گفت: در حال حاضر تعداد شرکت‌های پذیرفته شده در بورس استان فارس 23 شرکت است که از این میان 5 شرکت در بازار اول، 10 شرکت در بازار دوم و 8 شرکت در فرابورس قرار دارند.

ترابیان افزود: در سه ماهه دوم سال 26 شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده‌اند که سرانه معاملات هر کارگزاری در این مدت 197 میلیارد ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار 3136 میلیون ریال بوده است.

 

برچسب ها: بورس ، معامله ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار