شب گذشته تصویری از سربازان رژیم صهیونیستی که توسط شهرداری شیراز در بیلبوردی میدان نمازی نصب شده بود، توسط مردم به پایین کشیده شد.
کد خبر: ۶۶۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 27 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: انتشار عکسی در فضای مجازی در خصوص بیلبوردی در میدان نمازی شهر شیراز که در طراحی آن از تصویر سربازان رژیم غاصب صهیونیستی بجای رزمندگان دفاع مقدس استفاده شده بود، با انتقاد شدید مردم شهیدپرور شیراز، خانواده‌های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و کاربران فضای مجازی مواجه شد.

جالب آنکه مردم شیراز که انتشار این تصویر خشم آن‌ها را برانگیخته بود، منتظر اقدام مسئولان نمانده و بلافاصله در اقدامی آتش به‌اختیار و انقلابی، شامگاه گذشته بنر تصویر سربازان رژیم صهیونسیتی را به پایین کشیدند.

 

 

در پی انتشار این مطلب در فضای مجازی، رییس شورای اسلامی شهر شیراز در دستوری شبانه خواستار بررسی فوری علت انتشار بنری موهوم با تصاویر سربازان اسرائیلی در سطح شهر شیراز و برخورد قاطع با عوامل آن شد.

سید احمدرضا دستغیب در نامه‌ای به رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز آورده است:«رییس محترم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، احتراماً پیرو انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نصب بنری در میدان نمازی شیراز که در طراحی آن از تصویر سربازان رژیم غاصب صهیونیستی استفاده شده است، لازم است جنابعالی موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهید و گزارش آن را به هیأت رییسه ارسال فرمایید. بدیهی است در صورت صحت موضوع، لازم است برخورد جدی با دست اندرکاران مربوطه صورت پذیرد.»

 

 

همچنین به سراغ احمد تنوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز رفت و پیگر این موضوع شد.

وی ضمن تأکید بر پیگیری اتفاق شرم‌آور درج تصویر سربازان رژیم صهیونیستی بر بیلبورد میدان نمازی و ضرورت پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، اعلام کرد: موضوع در دستور کار کمیته‌ی رسیدگی به شکایات شورا و کمیسیون فرهنگی شورا قرار خواهد گرفت و به آن رسیدگی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز تأکید کرد: تمام مسئولان و کارکنانی که سهل‌انگاری آن‌ها منجر به وقوع این خطای شرم‌آور شده، بهتر است خودشان پیش از طرح موضوع در کمیته‌ی رسیدگی به شکایات شورا، شهامت عذرخواهی از مردم را داشته باشند.

 

 

 

این موضوع حواشی گسترده‌ای را هم در شبکه‌های مجازی خارجی به دنبال داشت. از جمله اکانتی منتسب به سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) که در صفحه توییتری خود نوشت: «مأموریت شیراز انجام شد؛ متشکرم!»

اما این پایان حاشیه‌های روز گذشته شورای شهر شیراز نبود. در آن سوی ماجرا مهدی حاجتی عضو جوان و پرحاشیه شورا با دفاع از دوستان بهایی خود در توئیتی نوشت: «ده روز گذشته را به هر دری زده‌ام تا دو دوست بهائی بازداشت‌شده آزاد شوند، اما به نتیجه نرسیده‌ام.»

 

 

این توییت هم با واکنش منفی فعالان فضای مجازی کشور مواجه شد.
یکی از کاربران خطاب به حاجتی نوشت: «بجای اینکه برای دو بهایی توییت بزنی، این خطای فاحش (نصب بیلبورد با تصویر سربازان رژیم صهیونسیتی) را پیگیری کن؛ نماینده مردم در شورای شهر هستی دیگر!»

 طی روزهای گذشته دو فرد بهایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به اتهام مسائل امنیتی در شیراز بازداشت شده و پرونده قضایی آنان در حال پیگیری است.

 

برچسب ها: واکنش ، بیلبورد ، جنجالی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Italy
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
چرا نظرات همه رو راجع به بهاییان انتشار نمیدهید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار