تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران با دو ورزشکار شیرازی، راهی جاکارتا شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 04 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در ترکیب تیم ملی تیراندازی معلولان ایران، اعزامی به بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، نام سمیرا ارم و ساره جوانمردی، دو تیرانداز پرافتخار ایرانی دیده می‌شود.

سمیرا ارم با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت:: تمام هدفم ارائه بهترین عملکرد در بازی‌های پار آسیایی جاکارتا است و برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را خواهم کرد.

این تیرانداز شیرازی که عهده دار پرچمداری کاروان ایران در مراسم اختتامیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا است، بیان کرد: تمام حریفان ما خوب هستند، اما ملی پوشان پاراتیراندازی ایران بسیار آماده هستند و برای کسب بهترین نتایج وارد جاکارتا شدند و بعد از رقابت‌ها می‌توانیم درباره عملکرد آن‌ها صحبت کنیم.

ارم بیان کرد: ملی پوشان ما یادگرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی‌ها را تحمل و صبورانه تمرین کنند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند و امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارآسیایی باشد.

سومین دوره بازی‌های آسیایی از ۱۴ مهرماه با حضور ۲ هزار و ۸۸۰ ورزشکار در قالب ۴۱ کاروان ورزشی آغاز می‌شود طبق اعلام مسئولین برگزاری، در این دوره ۶۴۳ مدال توزیع می‌شود که از این تعداد ۳۰۰ نشان برای بانوان و ۳۴۳ مدال برای آقایان است.

کاروان ایران با ۲۰۸ ملی پوش دارای معلولیت در ۱۳ رشته بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، بوچیا، وزنه برداری، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شنا، جودو، شطرنج و گلبال به رقابت با حریفان می‌پردازند.

تیم ایران در دومین دوره مسابقات پاراآسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد، با ۳۷ مدال طلا، ۵۲ نقره و ۳۱ برنز پس از تیم‌های چین، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار